Go Back   Farm Town > Languages > Other Languages > Dansk

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old Aug 11 2019, 03:49 AM
fyren8963 fyren8963 is offline
 
Join Date: Sep 19 2010
Posts: 11
Default længe siden

hej jeg er lige begyndt og spille farmtown igen har ikke spillet det siden 2013 så har glemt en masse af de funktioner der er i spillet

så vil gerne vide hvordan får jeg skiftet fra vand til græs som baggrund

vil også gerne vide hvordan er at det fungere med og starte flere fabrikker så mn ikke skal bruge så meget tid på og sætte dem i gang

den sidste ting jeg gerne vil vide er det en måde man kan se på hvad man har af butikker og fabrikker osv når jeg skal til og købe nye og ikke kan huske hvilke jeg har og ikke har

på forhånd tak
Reply With Quote
  #2  
Old Aug 11 2019, 04:52 AM
Tiger's Avatar
Tiger Tiger is offline
 
Join Date: Mar 12 2010
Location: UK but i'd rather be somewhere hot and sunny :) with a swimming pool!
Posts: 9,356
Default

Quote:
Originally Posted by fyren8963 View Post
hej jeg er lige begyndt og spille farmtown igen har ikke spillet det siden 2013 så har glemt en masse af de funktioner der er i spillet

så vil gerne vide hvordan får jeg skiftet fra vand til græs som baggrund

vil også gerne vide hvordan er at det fungere med og starte flere fabrikker så mn ikke skal bruge så meget tid på og sætte dem i gang

den sidste ting jeg gerne vil vide er det en måde man kan se på hvad man har af butikker og fabrikker osv når jeg skal til og købe nye og ikke kan huske hvilke jeg har og ikke har

på forhånd tak
Hello fyren8963,

I am sorry I do not speak your language, perhaps you can translate or a friend can translate.

All the ground covers are at the bottom of the Paths/Ground section of the Store and cost 100 coins. You just buy another one.

Tools to help you with factories are in the **Tools** section of the Store. You can see them in the English Game Guide Chapter 21 Tools.

The tools are:
What is the forklift?
What is the bottling machine?
What is the drive thru system?
What are the tables and chairs?
What is the mixer?
What is the belt dryer?
What is the Loader?
What is the Conveyor tool?
What is the Packaging Machine?
What are the Workbenches?
What are the Mobile Utility Carts?
What is the Express Checkout Station?
What is the Manual Lift Truck?
What is the Armored Truck?


To find which factory you own or do not own. Click on the Store and then on the Facilities section. Top right you will see a Funnel. Click on it and you will see several options, two of them are to sort by "Owned" and "Not Owned".


Google Translator:

Jeg er ked af, at jeg ikke taler dit sprog, måske kan du oversætte eller en ven kan oversætte.

Alle gulvbelægninger er i bunden af ​​butikens Paths/Ground. De koster 100 mønter. Du køber bare en anden.

Værktøjer til at hjælpe dig med fabrikker kan findes i afsnittet **Tools** i butikken. Du kan se dem i den engelske spilguide, kapitel 21 Værktøjer.

Find ud af, hvilken fabrik du ejer eller ikke ejer. Klik på butikken og derefter på afsnittet Faciliteter. Øverst til højre ser du en tragt. Klik på det, så får du flere muligheder, hvoraf to er sorteret efter "Ejet" og "Ikke ejet" ("Owned" and "Not Owned").
__________________
Tiger


Clickable Help Links:
Need help? Post in Help and Support
How to get and Create your Farm Link
How to FIND YOUR POSTS on the forum.


Reply With Quote
  #3  
Old Aug 11 2019, 04:57 AM
fyren8963 fyren8963 is offline
 
Join Date: Sep 19 2010
Posts: 11
Default

thank for your help
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 06:16 PM.