Go Back   Farm Town > Languages > Other Languages > Dansk

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old Jun 11 2018, 08:49 AM
janefaros janefaros is offline
 
Join Date: Jun 11 2018
Posts: 3
Default Kan ikke arbejde på naboers faciliteter kun refer clients

jeg kan ikke komme ind og arbejde på mine naboers faciliteter. Den skriver at jeg har arbejdet dem idag og at jeg skal komme igen imorgen. Refer clients er ingen problem - hvad kan årsagen være ? Og ja der er gået mere end 12 timer siden sidst vel 18 timer men man plejer at kunne arbejde farme hver 12. time
Reply With Quote
  #2  
Old Jun 11 2018, 09:08 AM
marymarcel's Avatar
marymarcel marymarcel is offline
 
Join Date: Sep 30 2009
Location: Buenos Aires, Argentina
Posts: 14,780
Default

Quote:
Originally Posted by janefaros View Post
jeg kan ikke komme ind og arbejde på mine naboers faciliteter. Den skriver at jeg har arbejdet dem idag og at jeg skal komme igen imorgen. Refer clients er ingen problem - hvad kan årsagen være ? Og ja der er gået mere end 12 timer siden sidst vel 18 timer men man plejer at kunne arbejde farme hver 12. time
Hej janefaros

Jeg taler ikke dit sprog, og jeg bruger en oversætter, håber du vil kunne forstå mig

Du kan omarbejde din vens faciliteter og service efter 8 timer, men i den tid kan du ikke arbejde med andre faciliteter. Den tid er fra den sidste facilitet, du arbejdede.

Lad mig give dig et eksempel: Lad dig sige, at du arbejdede Farm A kl. 11:00, så du vil kunne omarbejde den gård og alle de tidligere gårde du arbejdede klokken 07:00 (8 timer senere uden at arbejde med nogen faciliteter). Hvis du arbejder dem efter kl. 07.00, vil alt være ok, men hvis du vågner kl. 06:30 og forsøger at omarbejde dem, vil du modtage meddelelsen "oops". Samme, hvis du arbejder et nyt indlæg inden kl. 07.00, så er alle tider nulstillet til den sidste facilitet du arbejdede (06:30)

Det bedste er at åbne dine egne gårde, før du begynder at arbejde med venner og klik i den gule værktøjskasse. Åbn den og klik på ikonet Vis tider (uret). Klik derefter på knappen Gamewide, og kontroller, om du har et grønt mærke til indstillingerne "Rework Facilities" og "Rework Service Facilities". Hvis du ikke ser de grønne markeringer, så vil du se, hvor meget tid du skal vente med at omarbejde faciliteter.

Prøv at gøre det næste gang, og du kan også prøve at rydde din memcache (link nedenfor), et nyt vindue åbnes med en kort liste over forstyrrelser, lukker vinduet og din gård
https://apps.facebook.com/farmtown/p...lear_memcached
Reply With Quote
  #3  
Old Jun 12 2018, 03:09 PM
janefaros janefaros is offline
 
Join Date: Jun 11 2018
Posts: 3
Default

Hello Marymarcel
Thank you very much for quick answer. I can now work facilities again and thanks for tip - it will come in handy. Thanks for great support
Reply With Quote
  #4  
Old Jun 12 2018, 03:20 PM
marymarcel's Avatar
marymarcel marymarcel is offline
 
Join Date: Sep 30 2009
Location: Buenos Aires, Argentina
Posts: 14,780
Default

Quote:
Originally Posted by janefaros View Post
Hello Marymarcel
Thank you very much for quick answer. I can now work facilities again and thanks for tip - it will come in handy. Thanks for great support
You are very welcome janefaros
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 03:57 AM.