Go Back   Farm Town > Languages > Other Languages > Archives Other Languages

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #31  
Old Sep 17 2009, 07:12 AM
Ewa Sjodin Ewa Sjodin is offline
Green Prodigy ( Level 29 )
 
Join Date: Jul 29 2009
Location: Sweden
Posts: 2
Farmer Since: Jun 17 2009
Level:
Trophies: 11
XP:
Smile

Jag har tagit mig en titt - och gått med!!!
__________________

Visit Ewa´s Farm


DB:W20, MPS:C20
  #32  
Old Nov 30 2009, 08:49 AM
reefster reefster is offline
Account Not Linked
 
Join Date: Aug 05 2009
Posts: 2
Default

Alltså jag bara undrar är jag den enda kvar från sverige som spelar detta spelet...
Där är ju aldrignågon inne nu mera på marknadsplatsen..

Någon som köpte en farm till??
  #33  
Old Dec 08 2009, 08:04 PM
Lusse Lusse is offline
Account Not Linked
 
Join Date: Dec 08 2009
Posts: 1
Default

Jag har också hittat hit och är jag nu är här så kan jag ju passa på att kolla, är det någon mer än jag som varken får coints eller xp när jag skördar och plogar till någon annan.
  #34  
Old Feb 12 2010, 07:15 PM
Tussan's Avatar
Tussan Tussan is offline
 
Join Date: Apr 27 2009
Location: Sweden
Posts: 18
Send a message via MSN to Tussan
Default

Hejsan alla!!

Vad härligt att det börjar bli flera här inne :=)

Jag har inte dessa problemen ni frågar efter, för mig fungerar allt som det skall göra! Dessvärre är jag ingen admin så jag har inga svar på alla frågor, men man kan skriva på Engelska till de Admin som finns o be dem hjälpa till..

Jag startade denna tråden för att få kontakt med fler från Sverige och att kunna hjälpas åt med problem som ****r upp osv..

Vad det gäller Svenska sidan av Market så är den ganska död måste jag säga sj.. Men många anv sig att gå in på Engelska sidan där det alltid är folk online..

Ha en bra helg allihopa!!
  #35  
Old Mar 03 2010, 01:00 AM
Tussan's Avatar
Tussan Tussan is offline
 
Join Date: Apr 27 2009
Location: Sweden
Posts: 18
Send a message via MSN to Tussan
Default

Quote:
Originally Posted by reefster View Post
Alltså jag bara undrar är jag den enda kvar från sverige som spelar detta spelet...
Där är ju aldrignågon inne nu mera på marknadsplatsen..

Någon som köpte en farm till??
Jag anv den Engelska Market när jag är inne Jag har även köpt en Farm till och har den fullt stor

Happy Farming!!
  #36  
Old Mar 03 2010, 01:24 AM
Tussan's Avatar
Tussan Tussan is offline
 
Join Date: Apr 27 2009
Location: Sweden
Posts: 18
Send a message via MSN to Tussan
Default Hoaxes and Warnings

HAR NI ALLA LÄST DETTA?? VIKTIG LÄSNING!!

Hoppsa det så ni oxå inte skickar runt dessa spam brev på FT..

Ni bör veta att detta är BLUFF och VARNA alla era vänner/Grannar oxå

Jag är super trött på att få dessa mess på Farm Town!!..

Mvh Tussan


If you receive the message below or any variation of this message please help stop the maddness and do not send it on to anyone else.

DO NOT POST THESE IN THE FORUM ASKING IF THEY ARE TRUE OR TO GIVE EVERYONE ELSE A WARNING.

This hoax is nearly as old as the internet, only the name changes. It just keeps circulating with small variations.


just received a message saying do not hire anyone named Beef Jerkey Roxxx!!!! (real name: Tanner Dwyer) He is a hacker. Tell everyone on your buddy list because if someone on your list adds him, he'll be on your list too. He'll figure out your computer ID and address. So copy and paste this message to everyone on your buddy list, because if he hacks them, you're next.

These are some of the other names we have seen.

jj
Farmer Adaz
Christopher Butterfield (this is the one you will find on snopes.com)
Red Sox Nation

Feel free to send them this link to snopes.com http://www.snopes.com/computer/internet/dontadd.asp. Poor Tanner is our very own variation of this hoax, perpetrated by an angry 13 year old girl, on one of her friends.

OTHER WARNINGS AND HOAXES

Along with the hacker warnings above there are a host of other hoax emails going around regarding both Farm Town and Facebook.

Our newest hoax is an email claiming that if you pass along an email with the word mansion as the subject line to 20 people you will get a free mansion. This is completely untrue. As with all of these please do not pass this along or report about it here in the forum.

Or this one:

FARM TOWN IS COMING TO BE A MILLION OF PLAYERS, RESEND THIS E-MAIL TO 10 OF YOUR BUDDIES AND YOU WILL RECEIVE THE DOUBLE OF THE POINT THAT YOU HAVE TODAY (some versions claim you will get a free land upgrade )!!!!

There is one more for which we do not have an example to print but it advertises passing an email on to X number of people to receive a free land upgrade.

Or this one:

Facebook is becoming very slow. History shows that the reason is that there are too many non-active members of Facebook. We will send this message today around to see if members are active or not. When active, please forward this message to 15 other users using Copy-Paste to show that it is active. Who does not send this message within 2 weeks will be deleted without hesitation to make room.

NONE OF THESE ARE TRUE



If you have fallen for and of these hoaxes DO NOT REQUEST A MANSION, YOUR EXP POINTS OR LAND UPGRADE HERE ON THE FORUM. There is NO TRUTH to these emails and demands for mansions or points or land upgrades because you followed the directions will be deleted immediately with no notice to the member.


THIS IS A HOAX DO NOT PASS IT ON AND DO NOT REPORT IT IN THE FORUM AND DO NOT SEND A PM TO A MODERATOR ASKING THEM IF IT IS TRUE OR ADVISING US ABOUT THEM. WE KNOW!!!!

With these just as the hacker warnings a quick visit to this page on snopes.com http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/overload.asp will prove they are absolutely false and should NEVER be passed along.

DO NOT POST A THREAD REGARDING THIS ISSUE IT WILL BE REMOVED WITHOUT NOTICE TO THE MEMBER.
__________________
ell


http://apps.facebook.com/farmtown/?farm_id=1239357450 This is a link to my farm.

To assist the moderation team please DO NOT name your threads.........HELP, or I HAVE A QUESTION or any variation thereof. Please name your thread with a short description of your problem.

Tell us when you post if you are a Myspace user or a Facebook user as there are some slight differences, such as not being able to link your account through the forum.
  #37  
Old Apr 25 2010, 05:44 AM
Tussan's Avatar
Tussan Tussan is offline
 
Join Date: Apr 27 2009
Location: Sweden
Posts: 18
Send a message via MSN to Tussan
Default Välkommen alla nya!

Hejsan!!

Vad kul att se att Sweden tråden växer och vi blir fler medlemmar. säg åt era grannar och vänner som spelar att komma in här oxå så blir vi ännu fler

Ja nu har vi äntligen fått vår och fina dagar.. Jätte härligt med värmen o solen efter denna grå vinter. Än så länge har iaf vi lite snö kvar på backen, men snart är allt borta.

Hur går det med era Farmar? Jag har nyss köpt min 3.e Farm, men jag är inte lika aktiv som i början då jag bodde här inne enbart för spelets skull, men ja jag är fortfarande här och skördar och gör Pizza osv..

Ha det toppen bra i vårsolen allihopa!!

//Tussan "Åsa"
  #38  
Old Jun 02 2010, 06:57 AM
Kocken Kocken is offline
 
Join Date: Jun 02 2010
Posts: 1
Default

Hej hopp alla i solen

Jag är ny på forumet, men gammal i spelet...
Jag har ett litet problem nu, alla min grannar har ****at spela, så jag undrar om det är någon som vill bli min granne.
Har nu inte tillräckligt många för att anställa någon till att plöja...

// David Hermansson
  #39  
Old Jun 04 2010, 05:24 AM
Tussan's Avatar
Tussan Tussan is offline
 
Join Date: Apr 27 2009
Location: Sweden
Posts: 18
Send a message via MSN to Tussan
Default

Hejsan!!

Vad kul att du hittat hit! Men det var mindre tråkigt att alla dina vänner har ****at spela

Visst jag är villig att bli granne: Elezi66@gmail.com
Skriv gärna att det gäller Farm Town så jag vet

Ha en bra dag alla
  #40  
Old Nov 13 2010, 07:23 AM
Tussan's Avatar
Tussan Tussan is offline
 
Join Date: Apr 27 2009
Location: Sweden
Posts: 18
Send a message via MSN to Tussan
Default

Hejsan allihopa!!

Tänkte passa på att skriva nån rad då det var så tyst här inne..

Hoppas ni har det bra llihopa nu när vi äntligen fått lite snö.. Men nu går tiden snabbt och snart är det 1a advent, samt snart Jul oxå..

Hoppas ni får en mysig & avkopllande helg nu..

Happy Farming!!

//Tussan
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 02:46 AM.